Friday, November 27, 2015

Tak różnimy się (PL)

HAROLD POTTER SUPERSTAR
 
  Tak Różnimy Się

Muzyka: A.J. Holmes
Tłumaczenie oryginalnego tekstu: ?
Wykonawcy: Łukasz Furman, Kajetan Zakrzewski, razem.
Postaci:  Quirell, Voldemort, razem.




Sprawdź! => Different As Can Be

SŁOWA:



  Ty nie śpisz na brzuszku
A ty na plecach nie
Dość dziwna z nas jest para, ja to wiem.
Są wspólne nogi, ręce.
A może trochę więcej?
A mimo to, tak różni my.
My tak różnimy się.
Ty wciąż zbierasz kwiaty,
a ja uwielbiam mord!
Jam zwykły profesor, a ty mroczny lord!
Kominek ciepły wieczorami...
Ja tam wpycham ludzi... czasami!
Lubię często nosić frak...
Ot, niespodzianka - przyjaciół ci brak!
Nawet nie pytam cię,
Ty to wiesz i ja to wiem:
Różnimy, tak, różnimy się.
Ty ciągle płaczesz - beksa lala, a ja mroczny pan!
Ty wciąż snujesz swoje plany - ja to pracy tytan!
Nowy, piękny świat - wciąż o nim śnię.
Mały dzieciak wszak pokonał cię ;)
Teraz to koniec! Cierpienia on zazna!
Albo mu zostanie kolejna blizna!
      Nawet nie pytam cię,
Ty to wiesz i ja to wiem:
Różnimy, tak, różnimy się.
Jako świata król zasadzę kwiaty!
Jako świata król i król węży!
Goblinów, gigantów, testrali...
 Książki Jane Austen!
Złych mocy. Uwolnię morderców!
Dam spektakl przemocy!
Jako świata król! 
 
       

No comments:

Post a Comment