Friday, November 27, 2015

Hogwart (PL)

  HAROLD POTTER SUPERSTAR

 

  Hogwart

Muzyka: Darren Criss
Tłumaczenie oryginalnego tekstu: ?
Wykonawcy:
  Jacek Niemaszyk, Paweł Szmytkowski, Zuzanna Predygier,
Monika Zaczkowska, Alicja Konecka, Ewelina Pieczykolan,
Paweł Słup, Zofia Załęska, Tomasz Kublin, Jakub Załęski,
 p. Marcin Bielański, wszyscy.

Postaci:
 Harry, Ron, Hermiona, Cho, Lavender, Pansy, Cedric,
Draco, Crabbe i Goyle Dumbledore, H&R, trio, wszyscy.
SŁOWA:

 Pod schodami tu,
krzyk, narzekania słyszę znów
mego wuja, kuzyna ciotki też.

A że są okrutni tak
boli blizna, złego znak
wiem, że nie dadzą, czego chcę.

Wiem, że nie zasługuję
na to, co wciąż Dudley knuje
tu na Privet Drive.

Już nie mogę, wciąż Mugole
a ja marzę o mej szkole
Czas na high-life.

Już dość czekania, także zmywam się stąd
Kto mnie zatrzyma, niech wie, że robi błąd
Hej, nie zagadka to, dokąd ja uciekam bo…

Czarodzieje i magia, zakazany las
Kilka kremowych piw, tak brakuje mi was
Chcę już wreszcie tam być, biorę nogi za pas
Hogwart, Hogwart.
Do domu wracam już.

Wyciągnę różdżkę, wyczaruję …?
Są jeszcze źli, a ich przegnam precz.
I jest mój kumpel, z nim wygramy mecz
Razem jesteśmy niesamowici.
Tak, razem jesteśmy niesamowici.

Czy ktoś powiedział Ron Weasley?
Siema, kumplu! Siema, kumplu!
Sorry, że tak długo mnie nie było,
ale musiałem kupić trochę proszku Fiu…
Proszek Fiuu! Proszek Fiuu!

Wracamy więc, ty i ja, szkoły król.
Podzielmy nasze królestwo na pół.
Pół dziewczyn – ja,
Drugie- ty, żaden ból.
Będzie totalnie niesamowicie!

W tym roku będzie zabawy moc
Gryfońskie impry co drugą noc

W takim razie nie liczcie na moją pomoc,
kiedy trzeba będzie zdać sumy.
Oj, Hermiono… No, czy ty musisz zawsze wszystko psuć?
Bo w szkole nie chodzi tylko o zabawę.
Musimy się dużo uczyć, żeby zostać dobrymi czarodziejami.

Chociaż nieładna, najmądrzejsza wszak.
Lecz widzę, że to nie wszystkim jest w smak.
Nadrabiam sercem, czego w wyglądzie brak
I tak jestem niesamowita!

W tym roku wciąż będę uczyła się
I jesteś brzydka, choć każdy to wie.
Daj spokój, Ron! Jesteś kumplem, czy nie?
I jest totalnie niesamowicie!
Tak, jest totalnie niesamowicie!

Już dość czekania, więc zmywamy się stąd!
Kto nas zatrzyma, niech wie, że robi błąd!
Hej, nie zagadka to, gdzie chcemy znaleźć się, bo…

Czarodzieje i magia, zakazany las
Kilka kremowych piw, tak brakuje mi was
Chcę już wreszcie tam być, biorę nogi za pas
Hogwart, Hogwart.
Do domu wracam już.

(…)

Cho Chang, Domo Arigato,
Cho Chang, Cho Chang,
Cho Chang, Happy, Happy New Year!
Cho Chang!

(…)

Cho Chang! Jak ja bardzo kocham
Cho Chang! Od Bałtyku po Ding Dang!
Wyśpiewam miłość do Cho Chang!

(…)

Czy ktoś powiedział Draco Malfoy?
No, Potter, widzę, że wróciłeś na kolejny rok w Hogwarcie.
Mam nadzieję, że nieco zmądrzejesz
i zaczniesz zadawać się z lepszymi czarodziejami.

Słuchaj, Malfoy, Ron i Hermiona to są moi najlepsi przyjaciele.
Nie zamienię ich na nic.

Jakie to słodkie! Taka mała rodzina frajerów.
Hogwart naprawdę schodzi na psy.

Gdy tylko wejdę do szkoły bram
Era Malfoya nadchodzi nam
Nie będzie już ni mugoli ni szlam
Będzie totalnie niesamowicie!

Gdy Potter swój wykopie już grób
Wtedy wszyscy padną do moich stóp
Będę królem, wiec zamknij swój dziób
To ja będę totalnie niesamowity!
Tak, ty będziesz totalnie niesamowity!

Szybciej ludzie, spóźnimy się na pociąg!

Kto wie jak szybko potoczy się rok
Jesteśmy blisko, to ostatni krok
Już widać zamek, więc wytężaj wzrok!
Już jest totalnie niesamowicie!

Chodźcie i uczcie nas od A do Z
Chociaż i tak wszystko zapomnimy wnet!
Chyba nadeszła pora na Albusa Dumbledore’a!

Witam wszystkich was w Hogwarcie
Witam wszystkich znowu w szkole
Czy słyszeliście, że w Hogwarcie
Mamy tajne golfowe pole?

Witam, witam, witam, Hogwart
Witam was na drugim brzegu
Skoro już jesteście, Hogwart
Pora przejść do kilku reguł.

Nazywam się Albus Dumbledore
i jestem dyrektorem Hogwartu
Możecie nazywać mnie Dumbledore

Chyba, że to ktoś wpadnie na pomysł,
żeby mówić do mnie Albus
Wtedy szlaban! Albo nie, nie, nie, zartowałem…
WYWALĘ WAS PO PROSTU ZE SZKOŁY,
jeśli ktoś mnie tak nazwie!

Czarodzieje i magia, zakazany las
Kilka kremowych piw, tak brakuje mi was
Chcę już wreszcie tam być, biorę nogi za pas
Hogwart, Hogwart.

Eliksiry, zaklęcia, transmutacja też.
Gryffindor! Hufflepuff! Ravenclaw! Slytherin!
I kiedy to czujesz to wtedy już wiesz, że

Hogwart, Hogwart!
Przepraszam, jak?
Hogwart, Hogwart!
Głośniej, nie słychać!
Hogwart, Hogwart!
Dobrze tu wrócić!



No comments:

Post a Comment