Friday, November 27, 2015

Kocham się w niej (PL)

  HAROLD POTTER SUPERSTAR

 

  Kocham Się W Niej

Muzyka: Darren Criss
Tłumaczenie oryginalnego tekstu: ?
Wykonawcy:
  Paweł Szmytkowski, Zofia Załęska, razem.

Postaci:
 Ron, Draco, razem.


Sprawdź! => Granger Danger

SŁOWA:

 Oto ja, twarzą w twarz
z sytuacją, w jakiej nigdy bym
chyba nie odnalazł się.

 Dziwne, co sukienka z nią zrobiła
Piękna teraz, śliczna jest.

Sam nie wiem już, co oczy moje widzą.
W sercu coś zmieniło się.
 Zaraz, przecież wszyscy wciąż z niej szydzą.

To znaczy...
O nie!

Kocham się w niej,
kocham się w niej,
kocham się w niej...

Ja chyba
kocham się w niej,
kocham się w niej,
kocham się w niej...
w tej Hermionie Granger.  

Co? Co to znaczyć ma?
Że niby ja mam o niej śpiewać?
Tej małej szlamie?
To tylko jej makijaż.
On mnie zabija.
Ja nie kłamię.

To... to najlepsza partia w szkole wszak!
 Nad... nadzwyczajna, piękna, cudna tak!
Czemu więc niemiły byłem, że...

To znaczy...
O nie!

 I kocham się w niej,
kocham się w niej,
kocham się w niej. 
 Ja chyba kocham się w niej,
kocham się w niej,
kocham się w niej...
w tej Hermionie Granger.

  I jej powiedzieć chcę.
Nie zazna nudy.
   Lecz przecież boję się,
wszak jestem rudy...

Dawaj, Ron!
Draco! 
Odpuścić musisz więc! 
Odpuścić musisz więc! 


 Oto ja, twarzą w twarz

Co? Co to znaczyć ma?
z sytuacją, w jakiej nigdy bym
Że niby ja mam o niej śpiewać?
chyba nie odnalazł się.
Tej małej szlamie?

To tylko jej makijaż.
 Dziwne, co sukienka z nią zrobiła
On mnie zabija.Ja nie kłamię.
Piękna teraz, śliczna jest.

To... to najlepsza partia w szkole wszak!
Sam nie wiem już, co oczy moje widzą.
Nad... nadzwyczajna, piękna, cudna tak!
W sercu coś zmieniło się.
Czemu więc niemiły byłem, że...
 Zaraz, przecież wszyscy wciąż z niej szydzą.


To znaczy... O nie!
 I kocham się w niej,
kocham się w niej,
kocham się w niej!
  Ja chyba kocham się w niej,
kocham się w niej,
kocham się w niej...
W tej Hermionie Granger...
W tej Hermionie Granger...
W tej Hermionie Granger...   
Dendżer! :D
 



No comments:

Post a Comment